LogoSN09

Lagu 2 (Hakikat Puasa)

;

Isnin, 25 Jun 2012

Doakan Kami


Assalammualaikum wrb.
Alhamdulillah setelah melakukan persediaan yang rapi bermula dari bulan januari 2012 akhirnya impian S.Naajihiin untuk sekali lagi beraksi di Festival Nasyid Peringkat Kebangsaan terkabul.( Festival Nasyid Peringkat Kebangsaan kali ke 8 bertempat di Auditorium Kompleks Jabatan kebudayaan dan Kesenian Negeri Kelantan,25-28 jun 2012)

Jerih payah, kesungguhan  dan kesabaran adik2 S.Naajihiin bermula dari awal januari hinggalah ke latihan pusat 15 -17 jun di SMKA Azlan Shah Bota kemudian bersambung latihan pagi-petang di sekolah hingga 22. jun 2012 ustaz ucapkan  syabas dan tahniah kepada Adli,Ammar,Pa'an,Meme, Aiman,Aidil,Adam,Umar,Azam & Hadif.

Insyaallah selebihnya kita serahkan kepada Allah SWT.

Terima kasih yang tidak terhingga kepada semua guru2 SKSS,Pentadbir,Kak Nab,Kak Ros,Kak Hanizah,Kak Ummu,Ibu -bapa, staf2 & semuanya-Doakan Kami!!!

Khusus untuk 211minds (ustaz wan) & isteri Kak As-Terima kasih tuk segalanya. Insy kami cuba bawakan dengan baik lagu Hakikat puasa hasil nukilan 211minds. Begitu juga tuk adik Mamat ex Soutul Faaizin-thanks a lot bro...Doakan Kami!!!

Tak lupe juga buat jurulatih latihan pusat Cikgu Roffi,Ustaz Zul,Ustaz Zahidan,Ustaz Fadzli & lain2..Doakan kami!!!

Akhir kalam - Doakan kejayaan kami!!!
Ustaz Zahidan sedang melatih adik adli Qasidah

Adik2 Sofwatunnur&Adik2 S.Naajihiin sedang dengar taklimat

Ustaz Zul,Cikgu Roffi & Ustaz Nasir

Tiga Hari latihan hari last latihan makan
 

 

Tiada ulasan: