LogoSN09

Lagu 2 (Hakikat Puasa)

;

Isnin, 9 November 2009

Hilangnya Sebutir Permata an Naajihiin

adik amirul firdaus

"Kita bertemu kerana Allah, Berpisah jua kerana Allah, Mengharapkan keredoan darinya, di dunia dan di akhirat, Dalam pertemuan termaktub perpisahan, haruslah kita menerimanya, tabahkan hati kuatkan iman, janganlah berduka cita........"
Assalammualaikum wrb...

Minggu ini adalah minggu yang paling tidak menggembirakan khususnya buat semua anggota Shoutun Naajihiin dan seluruh warga SKSSMR amnya. pada 7 november 2009 salah seorang anggota shoutun naajihiin adik Amirul Firdaus b Bokhri telah berpindah ke negeri Johor Darul Takzim..

Adik Amirul merupakan pemain congga untuk team shoutun naajihiin pada tahun ini dan telah berjuang bersama-sama SN sejak 2007 ketika di darjah 3 lagi. Beliau telah dipersiapkan untuk menjadi solo pada tahun 2010 tapi perancangan Allah SWT siapa yang tahu. kita hanya mampu merancang tetapi perancangan Allah adalah yang terbaik dan Allah adalah sebaik perancang.

Sebagai menghargai jasa dan pengorbanan adik Amirul Shoutun Naajihiin telah menganjurkan satu program bersama-sama adik Amirul pada malam 6 November 2009.

Semoga Adik Amirul dapat meneruskan perjuangan dalam bidang nasyid ini walaupun dalam team dan sekolah yang lain.

Shoutun Naajihiin merakamkan setinggi-tinggi penghargaan atas segala jerih payah dan pengorbanan adik Amirul selama bersama-sama kami.

Hanya linangan air mata dan kenangan terindah sewaktu bersama menjadi pengubat rindu kami...

Akhirul kalam walau jauh di mata tetapi tetap dekat di hati

Salam Sayang dan Rindu dari Shoutun Naajihiin.

Detik2 Akhir Bersama









Tiada ulasan: